Előadás, interaktív prezentáció, csoportos gyakorlat, videó bejátszás, tapasztalat megosztás, esettanulmány.

 

A megcélzott közönség

  • vezetők, akik jól szervezett, motivált csapatot akarnak írányítani
  • munkatársak, akik stresszmentesen, felszabadultan, kreatívan, tiszta fejjel szeretnének dolgozni
  • tulajdonosok, vezetők, akik keresik a lehetőségek, hogy hogyan lehet 1 befektetett forinttal 10-et keresni
  • A tréning eredményeként a résztvevő képes lesz

 

A tréning eredményeként a résztvevő képes lesz

  • másodperceken belül megtalálni bármit a számítógépén
  • egy percen belül megtalálni bármilyen iratot az irodában
  • másodperceken belül olyan egyedi jelszót kitalálni, amelyet sosem felejt el
  • 20%-kal többet teljesíteni, mint korábban
  • nyugodtan, tiszta körülmények között, kreatívan dolgozni
  • időben hazaérni
  • jól aludni
A szeminárium

Dely Tamás

Intenzív cégfejlesztési szakértő


Szakmai múlt

  • 17 év cégvezetés, tanácsadás

Egyetemi tanulmányok

  • Budapesti Corvinus Egyetem London Business School (MBA) Technische Universitaet Dresden

AZ IRODAI KAIZEN KÉTNAPOS INTENZÍV SZEMINÁRIUMÁNAK FELÉPÍTÉSE A KÖVETKEZŐ

1. nap | Közvetlen környezet

7 lépésben megmutatjuk, hogy lesz a munkatárs asztalán és számítógépében folyamatos rend:

  • A bejövő levelek hatékony feldolgozása
  • feldolgozás szabályai, email írás szabályai, mit tartalmaz egy levél, válaszadás határideje, távollét jelzésének kialakítása,
  • levelek mentése
    A legfontosabb infók, kapcsolatok, elérhetőségek karnyújtásnyira
  • post it-ek, papírfecnik megszűntetése, info adatstruktúra kialakítása, Onenote használata
    Az aktuális folyamatok menedzselése
  • a lefűzési struktúrák egyeztetése a munkatársakkal
    File-ok és iratok optimális tárolása
  • lefűzés, mappák, ordnerek – a digitális tárolás összekötése a papír mappákkal, mindmap használata
    Az információözön csoportosítás
  • olvasnivalók okos, visszakereshető tárolása
    Irodai eszközök hatékony használata
  • mindennek meglesz a helye, nem lesz több elfelejtett jelszó
    Határidők betartása, feladatok elvégzése
  • heti cél és feladat meghatározás outlook segítségével

 

10 lépésben összehangoljuk az adott osztály munkafolyamatait

  • Tökéletes archiválás
  • egy percen belül meglesz a szükséges információ
    Látható folyamatok
  • a képek ebben az esetben is többet mondanak 1000 szónál
    Információs falak használata
  • az együttgondolkodó munkatársak információhoz jutnak, a cél elérés vagy el nem érés azonnal látható lesz, cselekvésre
  • ösztönöz
    Irodai eszközök közös használata
  • a kanban irodai megvalósítása
    Vállalati reklámanyagok átlátható bemutatása
  • az információs anyagok Kanban jellegű tárolása és automatikus utánpótlása
    File-ok optimális, mentése közös struktúra alapján
  • A mentési struktúra átdolgozása 5 kipróbált lépésben, másodperceken belül meglesz minden
    Közös termek okos használata
  • a belépő, konyha, tárgyaló, tároló helyiségek használata
    Felelősségek tisztázása
  • iratminták a felelőségi körök és helyettesítők bemutatására
    Hatékony megbeszélések
  • a meetingek idejének csökkentése, minták a felkészüléshez, emlékeztető íráshoz, feladatlistához, visszacsatoláshoz
    Együttműködés erősítése
  • minták a közös értékek meghatározásához szemléltetéséhez

2. nap | Digitális világ

A számítógép felhasználásának különböző területeire koncentrálva, rendbe tesszük a folyamatokat.

E-mail – egyéni felhasználás

  • a törlés, továbbítás, mentés, elintézés, határidő meghatározás praktikusa szabályai
  • tárolás google logika alapján és könyvtár-stuktúrában
  • átlátható outlook struktúra kialakítása
  • mindmap használata
  • nem ismert, gyors keresési funkciók alkalmazása
  • e-mailek nyomon követése

E-mail – közös szabályok

  • bejövő levelek automatikus előválogatása
  • a cc-zett és a vezetői levelek színbeli kiemelése
  • szinte soha nem használt lépések a munkafolyamatok felgyorsításához
  • rövidítések használata, az elgépelések automatikus javítása
  • időmegtakarítás szövegpanelek segítségével
  • e-mail formátumok egy csoport számára
  • az elengedhetetlen billentyűkombinációk o ce és windows használathoz

E-mail – spóroljunk időt és pénzt

  • a semmitmondó tárgysor megváltoztatása
  • az e-mail ping-pong elkerülése
  • a csatolt fotó méretének automatikus csökkentése
  • hiperlinkek használata
  • a figyelemfelkeltő email hossza
  • tárgysor-üzenetekkel napi 10 perc időmegtakarítás

Naptár

  • határidők, feladatok, ötletek meghatározása, feldolgozása
  • e-mail-ből határidő meghatározása
  • megbeszélés időpontjának közös meghatározása
  • heti feladatok, célok tervezése

Feladatok

  • 10 gyakorlati tanács hatékony feladatlista összeállításához

Onenote

  • a Microsoft legkevésbé ismert és leginkább alábecsült terméke
  • szoftver gyors bemutatása, gyakorlati példák
  • az első jegyzetfüzet kialakítása, az első közös jegyzetfüzet
  • minden fontos információ egy helyre kerül, azonnal elérhető
  • közös dokumentumok, egyidejű módosítás
  • dokumentumkezelés mobilon és táblagépen